В результаті доопрацювання дизайну екстер҆ єра ми побачили більш аеродинамічну передню частину автомобіля та новий обвіс, який повинен зменшити турбулентність повітря в арках передніх коліс. Змін зазнали передні фари, доповнені світлодіодними ліхтарями для денних ходових вогнів. Також виробник розширив перелік додаткового обладнання та кількість кольорів, в які можна пофарбувати Kona Electric.
В середині салону оновленого Hyundai Kona Electric можна побачити нове покоління 10,25-дюймової панелі приладів та інформаційно-розважальну систему з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Якість матеріалів оздоблення перебуває на середньому рівні та не демонструє прагнення до преміум рівня. Корейці зробили декілька акцентів на освітлення інтер҆ єру та покращення візуального ефекту від салону, додавши деякі опції з більш дорогих моделей бренду.
Технічний прогрес рестайлінгового Kona Electric можна віднести до суто дрібних оновлень, які полягають у оновлені систем безпеки та деяких покращень роботи привода. Модель початкового рівня оснащена акумулятором на 39,2 кВт-год та електричним двигуном потужністю 134 к.с., що забезпечує кросоверу максимальну швидкість 150 км/год та максимальний пробіг у 300 км. Топовим варіантом є модифікація з акумулятором на 64 кВт-год та електродвигуном потужністю 201 к.с., що збільшує максимальну дальність ходу Kona до 450 км. Звісно що останній варіант коштує значно дорожче, тому більшість клієнтів обирає базовий Hyundai Kona Electric…